Bilen

Klev upp glodde lite på tv städade bilen :D tänkte gå på ett pass i dag  men misade de :( bläääääää  8pga ja städade bilen)

Duschade ist, for till körskolan och betalade av giften, gick bara på 3000 nå :)  (mkt billiagre än försat gången)  hahah  ;)
For till växtriket köpte en liten söt nalle och en vit ros. Då jag satte mig i bilen efter jag köpt de ringde Åsa å fråga om ja ville jobba?. Sa att jag kommer på ca 30 min :)    For till kyrkogården stoppade nallen och rosen på farfars grav, satt där en stund.
 
For till jobbet.  Ibörjan var de int så jättekul, Men blev mkt roligare sen :D  å de roligaste då ja jobba i dag var att susanne kom dit :D

Då ja körde hem från jobbet,  vi gamla midskogsskolan tyå, låg jag brevid en bil där satt de ifall en kille (såg aldrig föraren)   han flinade/skrattade.. Kändes som att han gjorde de åt mig. sen körde dom om mig AGA (misstänker att de var en kille som körde då oxå) ;)
När ja kom hem berättade jag de till Mats då säger han "förmodligen skrattade han åt dig för att du stirrade rakfram, och de syndes säkert att du nyligen tagit körkort" 
Killar killar..  Blir aldrig klok på dom.. Men dom e väldigt bra att ha :D

Nu ska jag käka nån macka, kanske gå ut  gå :)

Hyra en film :p 


puss hej

Kommentarer
Postat av: Suzy

Åh,sötis.. ha ha.. kul att se dig med... :)

2008-09-01 @ 19:30:11
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0