Bussar

Idag var jag lat på morgonen och tänkte åka buss klart som f*n att bussen inte gick 11.20, utan 12.20 och 10.20  å typ alla andra timmar förutom då.
Tur nog är Mats alltid såå snäll så han körde mig till jobbet.  (tog med cyklen så jag skulle ta mig hem) :D Innan han dumpade av mig på jobbet for vi på biltema. 

 Att jobba gick bra men tiden gick såååååååååååååååååååååååååååååååååååå segt!!  köpte fyra filmer "tio orsaker att hata dig", "fiendeland en dag utan krig", pretty woman" och sist men inte minst "my little Pony Paradisön"  hiih :D:D:D  älskar att se på barnprogram/filmer när jag e sjuk lr bara vill vara barnslig ;)

Cyklade hem for förbi på kvantum köpte en äcklig macka :p men goda vindruvor och n skvallertidning :D
 Satt ute å läset tidningen då jag kom hem å åt mackan.
Gick in å kollade på tv  (glömde bort tiden för areobic passet som jag tänkte gå på :( ) messde Mikaela och frågade om vi skulle gå ut å gå.. Pratade av mig (var riktigt skönt)

Såg nytt en bra film på 5 :D

nu ska jag sova för min lilla söta lilla sötnos kom :D

Imorrn ska jag köra med pappa å försöka  tänka på de min körlärare sa :D å sen ska jag köra med han på eftermidagen :D

Sen jobba :/ 


Natti natti :D kramar


Kommentarer
Postat av: Paola

weiii jag älskar också my little ponnys!! De är bäst!!



Lyckal till idag med körlektionen

2008-08-18 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0