De var den här dagen :P

Gick till coop efter jag kört med pappa å köpte palt å godis :D  hihi 

Pratade jag i tel me Gabby å målade naglarna tog bussen till stan (tänkte gå)..  bussen var lite sen höll på få magsår (lr nå) ... kom nån min sen till körskolan. (tur nog blev han inte sur) :D :D

Att köra gick bra men lyckades få motor stopp 3 gånger :P *liiite klantigt*

Gick sen till Mats jobb med hans laddare tur nog slutade han å behövde stuffs från mitt jobb så jag fick sjus :D 

De var kul  för en gång skull på aslänge att jobba.

När jag kom hem åt jag laxsoppa å glass :D sen for vi till kvantum  å handlade för de vi ska äta i morrn :) diskade dammsög i köket å lite öevrallt :P


Å nu ska jag ta bort sminket å sova :D i morrn ska jag lunch date med gabby å Stina :D


kram hej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0