Hmmm ;)

wwieieiieii  i dag har jag jobbat superkul *not*  var rätt lugnt. Åt på max (int så bra)  pratat i mobilen med Gabby :p

De var däremot roligare efter jobbet :D  maten var klar då jag kom hem, *tacos*   sen såg jag på tv, diska, dammsög *sååå finnt de blev*  For sen på en fest, de var lugnt å kul:-D  

Bästa av allt de var riktigt skönt ute (skulle jag inte jobba i morrn skulle jag fan ha gått ut ) :D


Ååååå på måndag har jag körlektion igen :D   ska försöka tänka på de han sa om koll ai backspgeln osv :P


natt natti


Kommentarer
Postat av: Paola

Lycka till imorgon med körlektionen!

Själv ska man på teoriskola imorgon och få mera läxor! körteori är blä!

2008-08-17 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0