Onsdag och Torsdag

Ons: Började jobbet kl 9-16 de gick bra :)  Tiden kunde gärna ha gått LITE snabbare :D  Först på morgonen tänkte jag vara lat och ta bussen. Men kände mig såå äcklig och slö  så jag tog min kära cykel :D  *kändes riktigt bra* :D

Efter jag duschade gick jag in i personalrummet där alla satt:P en kollega vill att jag ska massera henne,  de gjorde jag. Hon säger vad gott jag luktar.. Sa att de kunde vara min handkräm lr min parfym (som jag fick av Hanna i Apil i år, har  int hunnit använda den)..  ;p

 Efter jobbet ringde jag min trogna cykel kompis Mikaela ;D men hon jobbade  så fick aldrig nå cykel sällsakp :( *snyft*  Gick in innan och handlade på jobbet, ett par lampor och en godispåse:D (som sagt har ingen självdisiplin ;)  när jag står i kön ringder Mats. Slapp cykla hem och gick sjus :p 

middagen blev de pizza. Var gott men kände mig som en boll efter de;)
 
På kvällen var jag  på ett Body Jam pass (fan vilken kass kordination jag har) !!!!  Helt hemskt :p


Tors: Den natten var int så bra, vaknde typ vid två tiden av att två jävlar idioter står ute och skriker!  Vet inte om dom gjorde slut lr vad.. Fan såå jävla irriternade.

Klev upp vid åtta, damsög och skura. Och diska :P  Cyklade till jobbet :)  de små regna men in så farligt men efter typ 10 min slutade de.Mitt regn/vind jacka byxa blev VÄLDIGT varmt i att cykla i ..  ;)

Fick en trög kund i går, han sa kommer du  håg att jag skällde på dig för ett tag sen..  Och han skatta (och tyckde de var jättekul)... Jag tänkte jävla gubbe tror du att jag kommer i håg de. Alla gubbars er ju likadana ut.  Men sa nej de gör jag inte. (kommer inte ens i håg han).  Skattade lite bara för att inte förstöra den finna stämingen....

Cyklade hem, tog några bilder (ska lägga upp dom) då får alla se hur fin väg som jag bruka köra på. :D:D

 Vid kvantum väntade jag på min kompis (kände mig som en kille som körde moppe, som väntade på sin tjej) hihih  har aldrigt haft en moppe och är väldigt stolt över de :D har alltid cyklat :p  :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D om jag någonsin får barn ska jag aldrig betala en moppe till dom.  Tycker dom kan cykla...

När jag kom hem tränade jag ryggen och magen lite snabbt såg på simpson och family guy :D och åt middag:) duschade och sov:D




Kommentarer
Postat av: Suzy

Ja,dom kan fan cykla. Ha ha ha

2008-08-22 @ 11:12:46
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0