Oops I did it again ;)

Idag var den stora dagen "igen"

vaknade före kl 8, såg på tv (var asnervös) .. Pratade vid 9 tiden med Miakela i mobilen.. Var ute och gick med Mikaela och Sandra. Hjälpe så ja int bara var hemma och var som ett nervrak lr nå.. ;)

Gick hem gjorde lite situps, tränade ryggen och rumpan ;) åt lunch då var klockan typ 11,30 duschade cyklade till körskolan (indes int att smika mig ifall ja skulle kugga skulle jag börja gråta och de skulle int vara så snyggt då). Pratde med Miakela innna ja skulle fara till körskolan hon skulle möta mig på vägverket efter jag hade kört upp. *såå snäll som hon är*
Var på körskolan typ kl 12,20 skulle börja köra 12,25 men Daniel hittade inte rätt nyckel (på minde lite gran om förra gången ja skulle ha uppköring då bilen sluta funka, dom e elstyrda och elen tog slut^*hihi*) körde i stan, runt gatuhörn, vägverket då jag kommer dit står hon som jag ska köraupp med ute ;) hihih början hon å Daniel prata :P
hon och jag komöverrens om att vi inte skulle prata nå med varndra under köringen. (är ibland som en kille) ;) hihi
Hade uppköringen kl 13,00
Börja med en innrekontroll.. Fick köra mot Loet, inne i stan, till omberget, vända i en krosning där, mot stan och tillbaka. Dom dära 40 min gick rätt snabbt ännu :D:D:
När jag kommer tillbaka till vägverket sr jag Mikaela där :D (hon berättade sen hon försökte göma sig så jag inte skulle göra nå fel då jag skulle parkera)

När jag väl hade parkerat kände jag (jävlar om jag inte klara de, tyckte själv att de gått bra, nog bra för att bli godkänd)
Hon sa lite små saker som jag skulle tänak på.. ÅÅÅÅÅ hon godkände mig :D:D:D::D:D:D:D:D::D
(hade henne 3 gången då jag körde upp första gången då ja hade körkort) så sa hon att hon hoppades att vi inte skulle behöva ses ingen då de gäller att ta b-kort ;) gav henne en kram:D
såg min kompis gav upp tummen och log (gaaaaaaaaaaaanska sååååååååååå brett) :D hihiih

Daniel stod oxå där ute :P
så frågade han om ja ville gå lr köra tillbaka :) gick så klart för Mikaela var ju där och väntade :D
Vi gick till körskolan där ja hämtade min cykel. Gick ett en djuraffär där hon köpte då spray till sin söta kissemisse :D:D

Cyklade hem:D

såg på tv, kom mamma och pappa föbi :D får låna hennes bil nu ett tag :D :D

Mats körde golfen :D å parkerade (vågade inte riktigt) vi åt på exotic (vilket en kompis fick till nå annat ;) hihi )
jag körde däremot ut från parkeringshuset (första gången i mitt liv) :D

Körde till mitt jobb köpte nå rengöringsgrejs till bilen :D nå diskborstar :D till flaskor :P hihi körde hem.

Började baka på en kladdkaka ko upptäckte att äggen var för gamla cyklade till coop å köpte ägg å grädde :D

Den blev jättegod :D
Ska diska nu och sova :D

puss och kramar *natti*


Kommentarer
Postat av: Ester

grattis grattis till kortet vad roligt!

2008-08-29 @ 08:42:35
Postat av: Evelina

Grattis till kortet jag visste att det skulle gå bra =) Du hade hon som jag hade dom två första gångerna och hon kuggade mig båda .. Menmen nu har man det så..Du får komma och hälsa på nån gång nu när du har körkort :P

kramis

2008-08-29 @ 09:48:35
URL: http://annaevelina.blogspot.com/
Postat av: Suzy

Grattis än en gång... :)

2008-08-29 @ 11:34:50
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Maria

Gratulerar så mycket till körkortet! =D Va roligt att du äntligen fick slippa "skiten" ;D

Ha de bra, och du.. ta det lugnt i trafiken ;)

Kramar!

2008-08-29 @ 11:46:24
Postat av: Joanna

Grattis ännu engång :)

2008-08-29 @ 12:04:42
URL: http://joannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0