Vilken kulig dag :P

Idag klev jag upp vid 9 åt lite satt å kolla på aftonbladet å expressen :)

Skrev ett mess till Sandra å fråga om hon skulle gå på Aerobicen  11 och det skulle hon :) efter de passet körde jag lite mage på gymet (vill ha tillbaka min vältränade kropp som jag hade under gymnasietiden) ;)   men blev less (hade ingen musik med mig :(

For hem å körde lite mage men gick väl inte helelr så bra. Duschade for på stan med Ida. For hem med Mats ;) Sen for han å jag på byggmax :D

Nu sitter jag här halvnäck ;P ska byta om ska ut med jobbkompisarna  å äta på waldorf :)



p.s lite bilder på mig då jag badade första gången i år ;)

På väg ut i de




på väg upp från vattet :p gick lite snabbare än att gå ner i vattet ;)


The end ;)





Kommentarer
Postat av: Paola

Mjau

2008-08-15 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0