25-26 Dec

Julafton var helt okej =) var först till farmor. for hem gjorde mig fin =)  for t byn missade i början va kalleanka och slutet =(  *snyft* åt middag, öppnade julklappar, sen kom en kompis förbi å visade sin nya valp :D den var söt :P var helt sjukt trött vid 21 tiden :/
 gick och la mig vid 23 kanske. Messa hela natten med en kompis ;) hihih  typ till 2 tiden

Juldagen  vaknade rätt tidigt vid 8 kanske lr halv 9. Såg på tv, åt två mackor, var sen med en gammal barndomskompis och hennes söta dotter Linnea:D min barndomskompis bli mamma snart igen :D  åt lite, for tillbaka mot stan hämtade upp Gabbe :D  sen kom Hanna, vi fika och såg på pretty woman :D  hittade sen harry potter naken :D:D  *WIIIIIEEEEEEEEEE*  vi satt som 3 galningar när vi såg bilden ;) lr hur man ska säga att vi blev ;) hihi  
de blev driven på max till middag =) såg på mupprans jul :D en råtta i filmen sa en asrolig sak  "jag är rädd för höjder och falla från dom" asg hahhahade var typ de bästa jag hört :p helt söt var råttan :D:D

Annandagen klev upp vid 8, såg på tv, gick ut å gick,  åt  gröt å två mackor, for t jobbet =)  kom hem där ifrån. Väntar på att klockan ska bli 19 för då sak vi på middag =) tänkte snöra in bilderna i datorn som ja tagit å sen duscha =)  tror att ja håller på att bli sjuk, men ändå int...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0