3 Dec (lite i efterskott)

Fan så duktig jag var gick till skolan :D  känner mig totalt trög.. fattar noll :( en av tjejerna är asbra på engelska :D (skulle vilja vara lika bra som hon)
Efter engelska gick jag å en tjej och stoppade i mer pengar till parkeringen. (hon hade tid till kl 11)... Hon fick en 5kr av mig (kl var 11 då vi var där vid parkeringen) Hon stoppar i den och trycker på en gröna knappen hahaha ;) asg lite galet då fick hon bara 19 min till ;)  Vi tänkte lite galet :p så då tog hon sin tia ist:) hiihi gick tillbaka till skolan satte oss där gjorde lite gramatik :) både hon & jag tyckte att den lektionen gav mer än att sitta lyssa på olika historier på engelska :p 

Mådde riktigt bra efter jag varit där :D gjorde nå kycklingn grej till middag lyckdes bräna riset lite och överkoka de så de smakande nästan gröt ;)

Glodde på tv:) drack glögg och åt mina lussekissar och pepparkakor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0