P-festen =porrfest?

När ja skrev till en kompis tidigare idag om att ja skulle på p-fest så fråga hon om det var porrfest :p hahhahha DE VAR DAGENS BÄSTA!!

Kom nyss hem , fick sjus av Daniel till stan sen kom Mats och hämta mig inne i stan =)

De var helt okej på p-festen, Ronny Eriksson  var underhållingen :D han var riktigt bra..  Vi åt julbord på nordkalotten :D riktigt trevlig personal och god mat :D:D måste erkänna att jag drack läsk i dag (julmust till middagen) annars har jag int druckit de sen i slutet av Maj / början av Juni.
Hanna sa en smart sak (hade ångest om ja skulle dricka de lr int) då sa hon : "julmust är int läsk, utan must" hihi lättade ju lite på mitt samvete ;) mhhoohhahahahha

De bästa med p-festen är att få se alla såå snyggt klädd!!  :D:D med tankte på vilka "fina" kläder  vi har annars :p hahhaha fast på ett sätt e de rätt bra. Då blir de exktra kul att göra sig snygg :D:D

Ska sova nu lr se beck :D:D     och imorrn innan jobbet hälsa på farmor :D  puss


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha p-fest :P!!! jag gjode inget igår kväll tog det bara lugnt :) dudå lila lina ?=D

2008-12-14 @ 17:27:54
URL: http://flymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0