Grattis :D

Vad trött jag var i morse :S var vaken hela natten till typ 2-3. Lyckades somna:d vaknade av Mats mobil:D (wwieiie han kom i håg att ställa den)  då jag klev upp å skulle göra frukost höll jag på att somna :P de var jättejobbigt . Började cykla till jobbet å duschade när jag kom fram :DIdag på lunchen for jag Mage, Danne å   Johanna till Lottas kök å åt, de var jättegott. Då jag skulle betala lyckades jag trycka kredi (första gången i mitt liv) hihih. Var väl rätt kul i dag :)

cyklad hem, gjorde lite situps å tränade ryggen å röven :D

åt pyttipanna, duschade  cyklade till tvilligana  GRATTIS TILL ER !!! Där vi åt en supergod tårta. Sen försökte vi se "the ring" fast de gick inte så bra. hahha

Ska tvätta bort sminket å tvätta håret snart :)


natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0