Grattis Lill alex :D

I lördags fyllde Alex år, hela 23 :D


Men var på udden en snabbis å fira henne :D  de var kuligt :) å se alla :D

Bra väder, blåst kallt (lr var de pga jag å Mats cyklade) ;p hihi 

åkte ruschkana med Joanna :D hiihih (lr hur de stavas)


Under lördagen jobbade jag, (frös som f*n på jobbet) sen for jag å Mats till byn. Där träffade jag min gamla kompis å fick se hennes jättesöta dotter Linnea :D känndes konstigt att se henne med ett barn.  Jag tror att hon kommer bli en superbra mamma :D Önskar hon å hennes man lycka till:D


Senare på kvällen såg jag Mats å Gabbe film (beck ) dom var typ från 90 talet någon gång :)


Jag å Mikaela gick till coop en snabbis :)


puss hej leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0