Mikaela :D

Idag har jag jobbat för ovanlighetens skull ;)
 Gick bra, väldigt lite folk :/ men de var ändå rätt skönt :P

Dock var den kärring som jag blev vädigt  irriterd på!!   Vi ha skyltar  där de står "lägg inte tunga eller stora varor på bandet"  så stoppade hon en tung färgburk på bandet så sa jag de till henne, då säger kärringen "vart ska jag stoppa den då?" Så ställde hon den brevid mig och säger "då får du böja dig"  FAN VA IRRTERAD JAG BLEV PÅ HENNE!!!!!! Va fan jag tänker inte lyfta tunga saker å förstöra min rygg lr axlar bara för hon inte orka den. Tänk om jag ska göra så typ 100 gånger per dag? Då kommer min rygg att vara sönder innan 25 typ.  Fattar inte ens varför hon kunde vara trevlig, för då sa de till henne sa jag de på ett trevlig sätt. Så börja frågade hon surt , hur vet man om de är tungt? På de ides jag inte ens att svara.  Men va fan tror hon?? Jag ser då inte ut som en muskelknutte precis..? Ser hon att de står en tjej därbaki (säger inte att tjejer är svaga) men oftas brukar tjejer kanske inte va lika starka som en kille.  Å jag vet att jag inte  är så jättestark. Jag tränar rätt ofta men inte för att bli stark, vill bara ha en fin kropp :) 

Sen då jag slutade kom min bästis Mikaela in så gick jag å bytte om å hon hängde med :D sen cyklade vi till kvantum å köpte lite mat  å snackde om allt :) sen for jag hem till mig å hon till sig :)

*Mikaela du var de bästa idag* du gjorde mig glad :D

Då jag kom hem hade Mats lagat mat :D  vi åt sen pratade jag med Gabby i telefon :D


Diskade, hängde tvätt å startade en maskin (som jag ska hänga i morrn) törs inte att gå ner i källaren nu :s   to late now.

Ska i morrn innan jobbet å träna å om ja hinner gå förbi där ja lämnade in min mobil å fråga om den e långt borta :P 

Ska sova nu :)  natti natti


Kommentarer
Postat av: Gabriella

ja, vad säger man. alla kan inte vara lika perfekta som en själv ;) haha. du vet ju hur jag menar, som vi brukar skämta om. hej förresten! :) //Gabriella

2008-07-14 @ 23:04:34
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0