Otur lr klantighet? :S

I torsdags då jag var ledig gick jag till körskolan å lyckade få en körtid (äntligen) :D på månadg kl 08.30 . Vart jättenöjd för de, då skulle han se hur jag körde å sen boka en tid på vägvärket om jag körde bra. :D

På söndags kvällen ställer jag larmet på mobilen 07.00  så jag ska ha lite tid på mig på morgonen. Hela natten sover jag jättedåligt (var nog för att jag inet hade min älskling där). de var varmt, de kliades i halsen, jag var pissnödig å allt. Sne då Mats kommer hem på kvällen vid 4 vaknar jag :D lyckas somna om . Vaknar sen 09.45!!!! 

Skriker till å råkar slå till min Mats lätt på benet (?) :P  (inte första gången då jag råkat försova mig hihi
Fyyyy vad jag var arg då!!!!!!!!   När jag kollar på mobilen ser jag att pappa ringer (han skulle förstårs kolla hur de gick att köra)   Han frågar sen om jag vill övingsköra med han de går jag med på sen typ 30 min efter jag vaknat kommer pappa så övingskör vi lite ( är dock kass på att parkera ) :S blir lite snett , men blir väl bra :P
Då jag har kört klart så berättar han att han trodde att jag hade krockat för jag lät så uppröd. (visst e han snäll) ? hmm...

Efter jag övningskört så far jag till gymet å tränar lite (blev på bätter humör då) .

Senare ca kl 13 träffar jag min kära kusin å min faster :D Vi ätre på take away å går lite snabbt på markande.
Min kära snälla kusin är så gullig å följer mig till körskolan. Fick dock ingen ny tid, men kanske nästa vecka :D:D


Så typisgt att jag försov mig (lr så ringde inte min j**vla mobil!!!)


Kommentarer
Postat av: Therese Andersson

vad är det du övningskör till? du har väl körkort?`

2008-07-11 @ 14:17:14
Postat av: Ester

men hade inte du fatt korkort redan?? :)

2008-07-17 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0