Midsommar :P

Nu var midsommaren över, vi var i min sambos stuga med hans päron :) hans päron var redan där när vi kom dit.

Hans mamma hade kollat in en grillstad lr nå som hon ville ha. Så vi for å kolla på den, efter de for vi å handla på coop.
Å då var väl kl vid 13 så vi stannade till vid frasses å tog med maten till stugan :)

Efter de hade ätit var byggde jag å Mats ihop byggan ( jag är en händig kvinna) dock inte teknisk för 5 öre ;)  å så klart gick jag å plockde 7 olika blommor (stoppade dom aldrig under kuden) *var säket därför ja drömde en mardröm den natten*
Vid halv sju åt vi middag, de var jättegott åt så jag höll på att dö, kunde knappt andas (kändes som jag hade en korsett på mig (lr hur de stavas) :P hihi 

Efter vi vart ute å ätit gick vi in å skulle kolla om de var nå bar på tv, men de vard e inte. De slutade med att vi kollade på fotboll Kroatien  mot Turkiet, i slutet var de ju riktigt kul å spännadne ;) 
 
Senare gick vi ut på en promenad :) de var rätt kallt ute :(

 Min mardröm som jag skrev om tidigare var iaf att jag såg ut som en ödla helt fläkig å äcklig. (var säkert för att jag pratade undertiden då jag plockade blommorna) 

På morgonen fick  jag ångest över tat jag åt så mkt. Tänkte att de berodde på allt godis. 

har inte ätit nå godis sen midsommar  ;) hihi

 puss hej


Kommentarer
Postat av: mikaela

hej gumman:)

Jag lovade ju att jag skulle skriva vad jag önskar mig här och det är så svårt att komma på, men kanske nåt från gina tricot(haha, snyggt rim va??:)

puss

2008-06-23 @ 17:33:21
URL: http://mikaeli.blogg.se/
Postat av: maua

Hej gumman :)

2008-06-23 @ 19:24:20
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0