Hmm kommer int på någon vettig rubrik:p

Fan de var ju kul å jobba i går :D  bra med folk, men där mot slutet var de int lika mkt.. Blev några döda studer :S (dock minder kul)  hihi

Wieieieie Sandra ringde nyss, så vi ska fara och träna på ca 30 min :D:D  hiih hon måste ha känt på sig att jag var såååååååååååååååååååååå SUGEN på att träna nu;D

ska sen på stan och hitta en dop present:)

Såg insider igår, jag som alltid trodde att pedofiler var typ 35+ typ, men va fan dom flesta var ju i ens egen ålder :S helt grisit!! 
Undra när man själv var 14 och tyckte de var kul att prata med äldre killar (undra vad dom tänkte) :S blev äcklad!!!!!!!

Ska kolla hur gröten mår på plattan nu :P  puss på dig

Kommentarer
Postat av: KelocC

Hejhej, nej inte karate.. men det är en kampsport.. MMA om du vet va de är.. det är flera stilar i en.. (thaiboxning, kickboxning, brasiliansk brottning, grappling m.fl).. okej nice ;D lycka till, hoppas de går bra :D



Följ min blogg med bloggkoll :D

2008-11-20 @ 11:08:59
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Karin

Utmanad! :)

2008-11-20 @ 15:25:30
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0