Dumma regn!!!

I går på hockeyn träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet, jag som trodde att lule var såå litet att man int kan missa någon :p men om jag inte heller missförstod han hade han bott kvar i stan hela tiden:) Är 99.9% säker på att jag aldrig sett han nå sedan studenten (d.v.s 3 år sen)..

Idag har jag tränat gym, varit på Doken och ätit med Stina :D efter vi hade käkat spå for till kvantum och där köpte jag lite saker till middag (de blir tacos), köpte  godissnören (i all 3 smaker) :D:D  när jag kom hem packade jag upp, tog godiset och såg på "bring it on in it to win it" blev typ äckligt mätt :p

Ska väl börja med middagen snart :)

Ikväll ska jag se på idol & göra engelskan :D

har någon nå bra tips på hur man ska minska matsuget? (äter såå onyttigt) :(:(  vill int gå upp i viktig lr större (om de int skulle råka vara muskler)   :)  är rätt nöjd med min vikt :) 

Bläää de regnar :(   (lr har regnat idag)   halllåååååå    försvinner ju all snö :'(.'(   VILL JU HA KVAR SNÖN!!!


Kommentarer
Postat av: Suzy

Det finns på naturapoteket,brustabletter,som heter Kontrollvikt,dom minskar sötsuget. Pröva dom..

2008-11-15 @ 14:00:27
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0