Farsdag

Igår köpte jag winebröd, krispy ostbågar :D helt sjukt gott :D:D blev  VÄLDIGT UPPRÖRD! Godisrämarna fanns int på kvantum:( for till statiol och köpte ist :p  tänkt om dom slutar sälja dom:( HUR SKA JAG ÖVERLEVA ??????  <3Jag älskar dom!! <3
Hur som helst så har jag bara ätit hela helgen:p tänkte först ta buss till träningen, men fattade noll av vad som stod på buss skiten på internät..
Pumpade ist däcken och cyklade till tuna hade träning i två timmar:p  efter träningen gick jag och Rebecca hem, var ashungriga.. Så vi drog till donken och åt :p (lätt att allt som jag lyckas bränna bort av cyklingen och träningen och gåingen) kom tillbaka då vi åt på donken :p
När jag kom hem stretchade jag och gjorde lite mage & rygg övningar :p
Duschade och for till byn och åt middag, firad farsdag. 

Dagens bästa: Några från laget skrämde mig då jag kom ut från toan.. Sa att jag var gamla och har dåligt hjärta *hihih* då fråga dom hur gammal jag var? Gissa sa jag :p nån gissade på 17,16 (har hört de förr men fan aldrig ATT JAG SER UT SOM 13!!!  Hur j*vla grymt är inte de att se ut som13 när man är 22??? Tänk då jag är 50 ser jag helt fräch ut som kanske en 38 åring ;) hihihi  Är nöjd att jag int har druckit så mkt (säkert därför jag ser såå ung ut) ;) isf har jag väl int förändrats så jättemkt  sen jag var 15 :p

Dagens sämsta: Att de inte är nå snö

Ska se sanningens ögonblick nu:)

Kommentarer
Postat av: alex

hahaha jag hade blivit svin argh om nån sa att jag såg ut som 13 hahah :P 16-17 är ju kul då ser man ju fräsch ut. men att se ut som ett barn är väl inge roligt? hahaha puss på dig

2008-11-11 @ 23:35:38
URL: http://livbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0