Bilder från i lördags :)



På väg till Stina :D


Anna & Linda

Ölspelet

Fredrik, Stina, Christoffer & Linda :D

Hihi skål ;)


Hmmm :p  ;)

I lördags var jag & bubben på på kronan, sen kollade på möbler.  Gick på stan. Spelade nintendo:p såg på Lassie lyckades soman :( 

Åt middag, gick till copp invigde min nya vinter jacka, gick en liten promenad.
Gick hem å åt glass diska :p
Fick ett mess av karin där hon under aom jag kunde hämta hon å Anna på coop. tänkte faktisk göra de. Men då hade låset frysit till bilen. Dom fick gå hihi ;)

Var på förfest hos Stina, tänkte gå till cleo men de e från 23 så jag å anna kom it in. efter vi blivit nekade så mötter vi några kompisar som oxå  tänkte gå dit. En av dom e bara 88 lr 87  (jag å anna e 86:or) 
dom kom in på cleo.. Men de gör int så mkt vi gick på Olivrs i st (andra gången jag e där). De var en bra blanding på åldrar ;) träffade några släktingar :D de var jävligt kul att träffa dom :D:D Karin den söta saken gick på Heros (hon övergav oss) *hon var saknad*

I söndags  bakade jag bröd å kladdkaka :p spelade nintendo, pluggade engelska (fan vad trög jag känner mig),  diska såg på "the Flintstones" lr såg aldrig klart hela.  ska se resten i dag :D

Nu ska jag  plugga engelska :) lr träna:p 
puss puss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 17:03:07
Postat av: Evelina

Hur känner du Fredrik? Jag vet vem det är :p hihihi...visst är han från Piteå?

Kan du be malin höra av sig till mig, har nytt mobilnr.. men kan skicka den via mail eller nå..

kramis

2008-10-20 @ 17:04:22
URL: http://evelajnan.wblogg.se/
Postat av: Evelina

aha okeej han jobbade iaf på en förskola i Piteå där jag jag hade praktik i våras... Va tykcer du om min nya blogg..?

kram

2008-10-20 @ 18:55:49
URL: http://evelajnan.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0