Bio

Igår var jag på spinning, man fick ha ett pulsband för att mäta pulsen å under passet :p de var riktigt grymt ;) passet var i 45 minuter, guu vad svettig jag blev!!  Blir mer svettig av ett spinningpasset än body jam (som ex),  fick lite ont i röven av att sitta på sadeln så länge ;)  de är fördelen med body jam och allt annat att man int får ont i röven ;)   Kanske dagen efter :p

Egentligen skulle jag och Stina på bio 21,15 men vi är ju gamla nu och orka int vara uppe så länge. Så vi tog bion 15,30 ist :) High School Musical 3 var den bästa!!!!  av alla 3.  Dom är ju såå duktiga på att dansa, sjunga och spela!!!  Tycker de är helt otroligt att dom har lärt sig så mkt!!!   Vem skulle inte vilja byta liv med dom?

Filmen var då dagens hödjpunkt!!

De som inte var lika kul var när jag och Stina kom till bilen var de en vacker lapp på rutan :)  De första jag skrek (int så högt) var H**A!!!   

Men tänkte sedan, men pengarna går väl till kommunen? Då blir de ju lite välgörenhet :) I år sänkte jag dock inga pengar till rosabandet, har annars sänkt :) förra året var det en rejäl summa :)

När jag kom hem  hade bubben gjort lasange *riktigt gott, sitter och äter nu*gjorde engelska. Önskar att  man vore ha de som modersmål:)

Idag ska jag vara med Fia, göra engelska. Inte träna ;)  ska gå in till stan :p 

see ya soon puss


Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är utmanad på min blogg :)

2008-10-29 @ 12:39:18
URL: http://joannna.blogg.se/
Postat av: Suzy

Oj,det var ju inge kul med böter,men men... Kul att filmen var bra.. Kram

2008-10-29 @ 13:50:26
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0