Fredag

Idag vaknde jag kl  6:p helt sjuk men sant ;) (det är nog därför jag börja bli trött nu)
gjorde int så mkt såg på top modell :)  å kolla på tv :D
 var och träna, msn med paola :D å hägg. Åt havergryns gröt till lunch (hade ingen sylt lr mjölk)så de var måttligt gott *not*

for och handla på kvantum.. de var helt sjukt mkt folk!! 

*Dagens dumaste: att ta en vagn när jag inte ens köpte nå mkt, och de var proppat med folk*

*Dagens bästa: Har tränat, var på en a1och körde jag lite mage, rygg å ass ;)  *

tänkte laga middag så jag får en lunch låda men Mats ville äta på teos så han tog hem maten :)

Har städat bort lite, väntar på att oggy ska komma. Tänkte se idol (vet int om han vill de, men de skiter jag i) ;) hihi

älskar att se på de :D

Ska forstätta städa nu:)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Suzy

Teos??? Jag har vaxat benen,det gjort sjukt ont...

2008-10-25 @ 15:01:25
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0