Lördagen

Börja med att mobilen börja ringa (alltså alarmet). Har mandy som väckar låt..??

Hur  som helst är den så bra :D

Kollade igenom bilder,   gick ner och startade en tvättmaskin. Duschade, gjorde mig iordning till jobbet.
Var riktigt kul att jobba :p

Bra med folk :)   timmarna gick rätt snabbt :D  *wiiiiiieee* de enda som jag blevlite sur är att jag ska jobba nu till helgen (fick mitt schema nu fram till i början av januari)  Jag hade ju tänkt hälsa på min mormor & morfar plus en kompis som jag inte sett sen i sommars :(

Åååååååååååååååå när jag är på väg till källaren så ringer Patric :D:D   (hängde upp tvätten)

Skulle på fest, men då ringer en kompis (har inte träffat henne på över en vecka. Då hookar hon och jag upp och en myskväll :D tankade typ för 3 gången själv :D  for och hämtade henne, vi for till kvantum, köpte godis,  chips & en loka (dricker inte läsk) . Och typ frukt i burk. (hihi vi tänkte göra en frukt sallad)  blev lata ;) 
vi såg ice age 2 :D den dära söta saken som är helt kär  nöten är ju supersöt!!! :D:D

Ska ta bort sminket å sova:p

pusss natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0