Måndag

Idag har jag laggt upp bilder å sett på tv. Spelat Nietindo.. fick ett mess av  Sandra där hon skulle gå mot stan å frågade om jag ville med. Tänkte nå kan jag alltid följha blev lite mer motiverad att fara å träna. Sen gick hon på stan medans jag träna så kom hon sen till gymet efter jag tränat klart så gick vi å prata :)  gick hem, då jag kom hem låg de tt brev från Paola (vi ska börja brevväxla) så kul att få brev, dock lite jobbigare att skriva :p hiih 
 Åt lunch dammsög å skura. Duschade tänkte gå till stan å hälsa på karin men de regna så stannade hemma.  (kan ju faktisk smälta)  :(
Börja med engelskan, å de gick ju som de gick.., Fan vad svårt när de e vissta ord som man int fattar. Önskar att jag var mer som Mikaela (smart) (hon e oxå snygg) :D lätt för att lära sig. Blääääääää vill oxå vara DE !! 
Skickade igår nå mail med några ord fick svar samma dag på vad dom betyder lr samma timme :)  *tack till dig* du underlättade :D

Har nyligen ätit middag å sett klart filmen som jag börja se på i går. Spelat nitendo ;)  känner mig som värsta nörden ;)

i morrn ska jag till Karin å vara jobbigt å söt ;)

ska fortsätta med engelskan nu :D

puss puss

Kommentarer
Postat av: Suzy

Vad duktig du e som kämpar på med engelskan... You go girl... Jag sitter och lämnar in lite ansökningar på jobb och e allmänt irriterad på datorn just nu... Kram

2008-10-20 @ 19:58:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0