Minnet

Ööööhhmmmm igår skrev jag att jag skulle vika tvätt . Mitt minne måste vara värre än en guldfisk:p när jag gick ner till källaren så var de ju inga kläder:p hahha

Igår tränade jag Karin, vi var ute och gick typ i en timme och 30 minuter.
Gjorde  lite med engelskan, lagade middag, trodde att vi skulle städa igår men int de.
Var med Karin på storheden :D

Köpte en snygg tröja på lindex
Och ett par träningsbyxor på ica maxi :p dom var jättemysiga.



199 kr på Lindex!!  Tycker den är assnygg!!!!!!!:D



149kr på Ica Maxi :D Jättesköna!!!



Klart de blev lite godis från Ica Maxi ;) var dock mer godis igår i skålen ;)



*wiiiee  grattis lulehockey vann igår*

Sittre och kolla på rixmorgonzoo, Gert spelade klädpoker med EMD  :D hihih Fick Gert i kallingar ;)

*Ska äta frukost nu
*Träna
*Lunch
*Engelskan
*Middag
*BIO  High Shcool Musical 3
*Sova

Pusss

Kommentarer
Postat av: Ester

fina klader :)

2008-10-28 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0