Tiden

I dag var de rätt bra med folk :)  men guuuuuuuuuuuuuu såååååå segt tiden gick :( När klockan var halv tre trodde jag att den var halv fyra  (slutade kl fyra) gisssa om jag blev besviken då jag insåg att jag hade en och en halv timme kvar..

Wiie nu blir det lite engelska (fick faktisk prata engelska i dag på jobbet) :)  vet inte var killen var i från, men väldigt trevlig. De bästa av allt han var väl inte heller så jättebra på engelska ;) hihiih  jag förstod i fall vad han sa :D
 Och så var de en till kom jag just på, men han var typ tysk lr nå, men hans engelska var typ konstig.s 
 
Ska äta middag snart  :D blir hamburgare :P


kramiz

Kommentarer
Postat av: Suzy

Jag då. :( jag var ju faktiskt in på ditt jobb... :(

2008-10-26 @ 19:18:49
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Sue

Tja bruden. Sugen på en ny bloggdesign. Gå in på min blogg och var med och tävla. Kommer ha några utlottningar i veckan! Bara ett tips!



kram

2008-10-26 @ 21:55:29
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0