Torsdag

Igår vaxade jag mig (gör int så farligt ont)
Var ute å motionera Karin. När jag kom hem efter vi hade varit ute å gått så gjorde jag lite situps å tränade ryggen :)

msn lite ;)

Ringde till min faster, frågade vad hon skulle göra så sa hon vad hon skulle göra.Och hon berättade att farmor låg på sjukhuset så vi for dit och hälsa på henne, sen hälsade på syrran  på jobbet. Var på h&m:) fan min faster var helt bra å ha med sig :D hon läste vad en tröja som jag var helt kär i å tänkte köpa vad den var gjord av :p

Körde hem faster,  tog med mig mina saker till hockeyn:)  fick sjus dit :D (var int säker på om jag skulle hinna gå till coop arenan på 30 min). Sålde matchprgram lika kul att stå där och försöka få folk att köpa ;)

Jag och Rebecca såg hela matchen, jag var 100% säker på att dom skulle vinna. Men så blev de 4-4,  förlänging då vann djurgården 5-4.

Jag och Rebecca gick hem, riktigt kul och mysigt :D  de var stjärnklart :D de måste nog vara de bästa under höst/vinter/vår tiderna när de är de. Och de bästa i går de var inte såå jävla kallt typ 5 plus lr nå. Hade min nya vinterjacka så frös int nå :D:D

puss


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha... Vad gullig du är. då har jag ju kommit en bit på vägen i af :P

2008-10-24 @ 11:13:09
URL: http://joannna.blogg.se/
Postat av: Suzy

Hoppas din farmor mår bättre.. kram

2008-10-24 @ 18:27:03
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0