Torsdag

SÅÅÅ JÄVLA SNYGG

Idag har jag diskat, varit med Gabby på stan :D hittade två nagelack å ett läppglans:p  (ett vinrött å ett lila med typ glitter lr nå i ) å på gina trico hittade jag VÄRLDENS SNYGGASTE kläning :D:D:D  ska ha den imorrn ;)  alla kommer att bli Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå kåta på mig då dom ser mig i kläningen ;)   hihihi 

Tänkte springa i dag när jag var i byn men blev för sent och har träningsvärk sen i går :s   tänkte gå på a1 i morrn :D 


ska duka nu och käka sen hem och städa :D:D


puss puss


Kommentarer
Postat av: Joanna

Skitsöt klänning ju!!! Gina Tricot är det bästa :).. Ha det så kul i kväll :)

2008-10-17 @ 16:19:21
URL: http://joannna.blogg.se/
Postat av: Suzy

Klänningen var super snygg... You go girl..

2008-10-17 @ 16:30:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0