SNART E DE FREDAG :D

Typ hela veckan har jag hängt med Karin :D hon e såå rolig, glad :D  har tränat lite i veckan :P försökt att sprinag men får typ alltid ont underbröset :(

Var ute och gick med Joanna typ i Tisdags (var jättelänge sedan sist som vi sågs) vi möttesvid coop gick till svartöstanoch lite runt där sen hem :)

Var ute i sista minuten med engelskan. Jag trodde att vi skulle skirva om oss själv å prata i 3 min inför gruppenm. Men de var tydligen en hobby lr ett intresse. Har typ inget som jag e helt insatt i. Mensåå gullig å snäll som min lärare e så fick jag prata om mig själv ;) (så ego somman e) :D hihihi  

Igår efter redovisningen  for jag och träna :)  cykla hem. Då kom Stina vi tänkte bli blodgivare :D  fick ett jättebra bemötande,vi fick läsa igeom två paper och sen fylla i ett formulär :)  där fick man svar på olika frågor bla om sin vikt och längd. 
 
Efter vi lämnat in paprena så kommer en läkare och säger att jag få gå å väga mig (hade skrivit på papret att jag väger mellan 45-47kg) ..

Fick gå och väga mig, han sa att jag väger för lite :( bläääää fick int bliblodgivare :(      tänker då aldrig gå upp bara för de..

 Trivs bra med mina kilon :p
 
Nog skulle de vara kul att ha lika sexig och snygg kropp som Natacha Peyre :D kan ju int få allt :)

Nu ska jag städa, sen träffa Gabby :p fara t byn tänkte sprinag där ;)  sen ska pappa byta till vinterdäck åt mee :p  tänkte oxå leta fram nitendo spelet :D

Köpte nya vindrute torkare  till bilen på mitt jobb..  (så klar var Karin med) hihi hon köpte en kunde på jysk :p där hade dom en jätterolig groda.. fundera på att ge den i julklapp till henne ;)

puss hej :D

P.S    STÖD BRÖSTCANCER FONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De gör jag  :)  


Kommentarer
Postat av: Ester

oj har du fatt bil ocksa? :)

2008-10-16 @ 12:26:22
Postat av: Suzy

Ha ha ha,händelserik dag,eller dagar.. :)

2008-10-16 @ 20:44:39
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0