H-vete oxå!!!

Fan sååå RÄDD JAG BLEV!!  Kollade på youtube. Hittade någon rubrik där de stod typ "britney slap her kids" lr nåt..   (så dum och nyfiken som jag var) kollade jag på den.

DE KOMMER FRAM EN JÄVLA ÄCKLIG UNGE   från någon skräckfilm!!!    Fan såå rädd jag blev!!   Bad Susanne ringa mig, hon gjorde de :D  blev liiiiiiiiiiiiiiiiite lungare  men fan int mkt.

Tänk om någon som har svagt lr dåligt hjärta skulle kolla på de. Dom skulle typ få en hjärtinfarkt!   De vore vara typ en varningsskylt lr nå..  FAN  FÖR TEKNISKA SAKER!!

Jag höll ju nästan på att få de.  Fyy fan!!!!! 


Kramis

Kommentarer
Postat av: Suzy

Ha ha ha.. Stackare... Tur att vi ska se en komedi ikväll.. ha ha ha

2008-09-04 @ 12:34:48
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0