Stugan :D

Vi kom till stugan vid 12 tiden. bad pappa spela in idol. Sen åt, vi for till farmor, handlade år henne. sen for vi tillbaka till stugan.
Jag bytte aldrig servoolja, utan de gjorde nog Mats å pappa medans jag rotade i ftysen och hittade 3 blåbärsbullar som ja bakade för nått åt sen :D år upp alla (lr mats fick smaka lite av ena) ;)

Vi gick och pockade lingon, jag, Mats & mamma.  Jag ville ha blåbär men fick väl bara i hop ca 4 dl.

Men lingon blev de nästan 10 liter. Renasde bären, hihi hittade en larv, och några spindlar bland alla bären :p lite underhållade att se på dom :D hihih

När ja kom hem flyttade vi byrån till halvan, jag rensade lite av mina underkläder och Mats.

For och åt middag på Teos, fick som vanligt en klubba ;) hihi    Såg på kalla fakta, efter de gick ja till coop köpte chokladsås och en banan. vill ha min marängswich, den som ja åt i lördags var ingen riktig ;) hihih

Idag ska jag fixa den översta byrålådan, (hoppas bara att hyllorna kommer i dag) :D:D  ska gå och leta nå små hyllor på stan lr om de finns en på indiska.

Ska träna oxå. (har ju fläskat i helgen) nu ska jag vara nyttig i veckan ;) 

Kramizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0