♥ 1 dag kvar!! WWWWWWIiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Alltså fatta en dag kvar tills tävlingen ;)??  Redan i natt sov jag oroligt men kasnke var pga den sena träningen ?  Jissses under hur dåligt jag lär å sova i natt? :s  jag menar innan teori provet & uppkörningen sov jag int såå bra. :s pga jag var nervös. Och nu då???  Nu är de typ lite avgörande
vi hade träning 20.30-22 =) vi var i pontus i a hallen :D:D helt kul ju att vara i en så stor hall :D:D den på Tuna som vi alltid varit på e för liten.
Fan sååå klantig jag var igår innan träningen. Tänkte ta med mig kamerna. Men klart att jag glömde den :(

Ikväll har vi lag kväll :D:D:D:D:D:D

igår var jag å handla min matsäck som ska bestå av mackor:p men fundrar på att göra en sallad oxå =)
ska köpa mats fördelsdagspresent idag :D

ska nog oxå gå på ett pass, för vi ska vara onyttiga på lagkvällen. Å då måste man ju göra av med lite innan ;)


R2 tidiagre i veckan sååå söt :D

Igår på träningen :D

Mina skidor


Spåret

Pastis välorganiserade matkorg ;)

Och min som int alls var lika fin :p


Lördagskväll :D


Ska käka nu :D

bye bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0