1/4-09 LURAD!!!!!

Idag har jag sagt att jag ska förstora brösten nästa vecka :D
att min kille friade =)
just ja att jag var gravid oxå

(för inget av detta kommer att hända de senaste 5 åren iaf ) 

Lika kul dom flesta gick på de :D:D: hihi

Idag förutom att luart folk, har jag varit i skolan, vi hade en vikaie, hon var bra. Luncha med Ida på dagobert=)
Sen har hängt hos min faster på hennes jobb :D sen gick jag hem och sitter här å degar:p
ska göra eng, sen ska jag träna gym :D  tänkte köra de vanliga, ass, mage & rygg. Och så klart lite kondition.

sitter å käkar godis blev såå sugen=)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag gick då inte på ditt skämt lina..haha, men roligt var det...dig i brudklänning:P(antar att den hade varit lila:) kram!

2009-04-01 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0