3 dagar ♥

Wiieeeeeeeee nu är de bara 3 dagar kvar :D:D längtra som f*n!!!!!!!  Jag tror att de kommer att gå bra :p  hihi   börjar bli nervös nu :s
ikväll har vi träning kl 17-19 =)

Alltså jag måste ändå vara bäst ;) igår ringde hon som lägger scheman =) hon sa att jag kommer typ å jobba varige helg under sommaren :s men tänkte att de är lugnt :D hon sa tack annars vet jag int hur de skulle ha gått att lägga i hop sommarshemat ;) så frågade jag om vi behövde någon exktra under sommaren så sa hon jo :p så idag ska jag å en klasskompis fara till mitt jobb så ska hon få träffa min klasskompis =) 
Visst e jag snäll? :D kanske lyckats fixa sommar jobb om hon ger dom jobbet? :D:D (har frågat två st kompisar) hihi

fick oxå vara ledig mån-fre v 29 :D:D wiiieeee så ska hänga i mina pärons stuga å hälsa på mormor å morfar då :D hihi
de var min tanke under mina lediga dagar ;)


Nu ska jag käka =)

see ya♥


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; Jag tyckte verkligen rätt person vann för Magnus hade utvecklats mest, Laila var bra från början :D

2009-04-02 @ 07:46:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0