Dålig energi

Idag på jobbet jaa vad ska man säga.. fan sååå sura alla var! Okej int alla, men de var två ritikga surisar som kom in., Såg att frun skämdes för sin man för han var så otrevlig.. sen var de en tant som typ int lyssa på mig & en till när vi sa att grejen kostade 20 men hon sa att de stod 19 och var typ assur på oss :s fattar int hur folk orkar att vara sura???? 
Vad är de för kul??
Man kan ju int ha så mkt till liv om man är grinig utan anledindning.. Stackar männsikor som bär runt på såå negativ engeri.. !! 

♥Alla skulle vara som mig:D♥

Annars lite roliga saker som ja gjort idag, varit ute å gått, tränat rygg och mage :D  letat drägg ägg (lr vad dom heter) for på coop forum, ica maxi å willy. Men ingen hade :(  bläää 
när jag kommer hem var de ett påskägg med dräggägg och annat gott :D:D  wiiiieeee

Väntar nu kom middag :D


Snygg halsbandet som jag fick av Mikkis :D

påskägget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0