DM i cheerleadning

Vi var de enda laget som blev medalj lösa :( men vi är ändå BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Fan vilken känsla, sååååååååååååååååå otrolig nervöst när vi hade förträning :s har aldrig sått framför dommare förr :/
de var en känsla =)
lagkvällen var kul, men den blev ca 3 timmar längre än vad som var tänkt. våran unika snygga lagfrisyr tog tog ca 3 timmar att göra. Då man satt på glovet tänkte jag vi skulle valt en annan frisyr. Men me like it :D

Åååååååååå bästa va allt när vi tränade i brottar hallen så kunde jag en handståendenerrulling :D:D  wiiieee gissa vem som var nöjd :D????  JO JAG :D men om de e sååå snygg de vet jag int ;)  men de var ändå en :p

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha jaa jag och pottan gjorde stan osäker så den va grym helgen :P har du haft en bra helg? aww tack va snäll du är:)

2009-04-05 @ 22:09:34
URL: http://flymalm.blogg.se/
Postat av: Anna

ametisten :P

2009-04-05 @ 22:28:53
URL: http://flymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0