♥Grattis Bubben

Idag fyller ♥Bubben♥ år :D:D   kollade på kl trodde att den var 05.57 vet att han brukar kliva upp kl sex. Så hämtade presenterna och en klementin och sjöng för han :D

Då kollade han på sin klocka å då var den 05.30  hahha  gick och kollade på min mobil å helt rätt den var 05.30 hihi

Men han blev glad för presenterna =)  han fick ett par tränings byxor, tränings tröjor, sockar, kallingar :D och en snyggare tröja =)

Igår blev de aldrig någon träning :( tänkte träna på morgonen men ville ju hellre träna med en kompis. Men då skulle vi ta de på kvällen, men vid 13 tiden börjag ja må dåligt, mådde dåligt hela dagen /kvällen tills kl 20 å nå. Då kom allt upp :(

Bläääää fattar int hur folk kan dricka sig såå fulla och spy. De e ju de äckligaste som finns!!

Idag har jag städat (får bli min träning) , ska käka snart å sen hänga med Pottan/PG :D

Kramm

Kommentarer
Postat av: Karin

jag gillar PG bättre än pottan :P

2009-04-07 @ 12:56:36
URL: http://fagervall.blogg.se/
Postat av: Angelica

hehe spå söt du är :D de uppskattar man jag fick frukost på sängen igpr :D

2009-04-08 @ 09:16:38
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0