Mat+Fest=KUL

Igår jobbade jag, blev utstött för jag berättade hur sportig jag var på morgen, hade gått runt sjön gjort ryggups(lr va de heter)  situps 100  raktfram åså klart åt sidorna. :p de var bra med folk =) tur nog gick dagen snabbt :D
kom hem msn lite, fundera vad ja skulle ha på mig :D blev jeans och  ett snygg linne :p
for t Linn vi gjorde middag för mig, henne, Sandra, Fredrik å Ante. Sen körde vi lite bygg å sådnat :p hahha fans åå kul vi hade :D:D
for vid halv tio på en fest, där satt jag mest i ett rum med några fler och njöt av bra musik :D de var en som spelaade gitarr och en som sjöng !!

Nu ska jag har cheerleadning träning :D see yaaaaa♥


Kommentarer
Postat av: Gabriella

åh, vad fint av dej!=) jo ibland är det extra jobbigt, vissa dagar är bättre och vissa sämre. men det är livet. hoppas ni hade kul igår! det blev allstars och olivers för oss =) kramar

2009-04-19 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0