New week

Igår var jag med Elisa å Sara från laget :D vi bakade kladdkaka ;) tänkte att efter all träning så kan jag trycka ner den med gottsamvete ;)
först var jag lite emot att baka (för de e såååå jobbigt att diska) men de var ändå jag som åkte på de ;) hihi  elisa vispade grädden å degen. Å Sara stoppade i alla indrigenser=) hihi  fan de var riktigt kul i går :D Så körde vi någon lek som Sara kunde, men den spårade ur :p
jag våfflade Elisas hår (supersnygg) och sen tog sara ut min tävlingsfrisyr. Var riktigt skönt att bli av med den ;) även fast jag satt 3 timmar så skulle jag vilja ha den längre. Men kliades ihårbotten av den :p

Och DM de var så verkligen en upplevels. Vill lätt uppleva den igen :D
♥Frukost
♥Träna nu på morgonen, (gym) är helt pepp ids int att göra de sen ;)
♥Byta rent i sängen.
♥Göra engelskan vi har tills idag =)
♥Lunch
♥Slå in Mats presenter
♥Skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0