Träning (påskpynting)

Igår var jag med Linn så tränade vi på gymet :D fan såå kul de var att vara med henne!! Hon visade lite cheerleadning grejer :D helt kul ju ;) hon var då lätt den roligaste jag ha tränat med, för hon e som mig vill träna, rumpa, rygg och mage :D
vi hade boll krig igår på gymet oxå ;) hihi  sen hade hon en bok som jag ska låna av henne sen=) typ hur man lära sig att läsa av andra och analysera dom =)  typ =)

Var ute å gick med Mikkis oxå :D fick min födelsdags present av henne :D ett supersnyggt halsband :D:D:D

Var oxå å hämtade påskris ;) har påskpynat idag =)  har typ glömt att de är påsk ;)

ska dra till gymmet nu innan jobbet oxå :D:D  Tänker köra mer inensivt nu :p 







Snygga asken
Och finna innehållet





Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: ja, den är underbar! ;D

jorå,det är bra ;p

själv då? ;D

2009-04-09 @ 21:50:59
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0