Veckansgång =)


Snart är denna veckan oxå slut :/ fan såååå tiden går ... Igår var jag på en A2 riktigt skönt att köra kondition, har typ mest kört gym nu så är lite less på de ;)
En grej har ja lagt märke till som är lite roligt :D under påsken har jag typ ätit glass varige dag princip hihi  och tränat. jag har hållt mig på 45, (nå) kg hela tiden :D gissa vem som är nöjd ;)??
Jo jag :D

Jag & hunden:D


Hunden i närbild :D

Den andra hunden (som såg ut så hära hela dagen typ ) :P hihi tungan utanför käften :D

Jag låg ute å nöjt av solen :D hihi å sög på en goooood klubba :D:D

Såååå gott :D & skönt väder!!

Magen fick oxå smaka på årets första värme ;) (men int sååå länge)

Såååå vacker var himlen hela dagen (annandagspåsk) :D



Och godis på de :D:D hihi


Jag ♥Mats = Sant ;)

Kommentarer
Postat av: susanne

vad mysigt ni verkar ha haft det. kram

2009-04-17 @ 11:06:49
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Just nu ha rjag praktik.

2009-04-17 @ 11:26:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: rebecka

Gud vilka supersöta pch superlgada hundar! din påsk verkar ha varit asnice! jag slet ut mig på lovet känns det som. känner mig mycket tröttare nu än innan, inget bra tecken haha

2009-04-17 @ 15:02:08
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Finfina bilder! Och vilken mage, wow!=) nice work :P hihi. kramar

2009-04-17 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0