30/8 11 år sen :'(

Igår var de 11år sen Denniz Pop dog :'(   minns när jag fick veta de, hade varit borta en kompis
hade pratat in på telefonsvararen och berättade att han hade avlidit :(
han skulle/blev ju 46 i år. 26 April.

Undra vad som hände när man dör? 

Tycker att ett medium vore ju veta, dom kan ju prata med döda å
då vore ju dom kunna berätta de till mediumet? =)


************************************************************************************************


Idag har jag och Pg vart på stan, for till kalotten och pg fyllde i nå paper =)  fikade med hennes 2 bröder =) 
  Anna kom in sen :D   blev ännu trevligare då ;)
vi skulle göra storheden men blev aldrig av, blev bara dollar store :p
körde partyormen till stan och pg hem till sig =) 
när jag kom hem, tog jag cyklen till tvillingarna, vi käkade tacos, jag, dom, pastis, Pernilla =)  sen kom Sara :D
jag köpte mums mums till efterrätt =)  gott som den ;) sen när jag kom hem tog jag en bit blåbärs paj å glass :p 

åååå nyss fick jag en bild av Paola och bebisen igen :D på dom båda, fick en igår på bara bebisen =) 
nu har jag bytt bakgrundbild till den nyaste på dom :D   sååå sött!! ♥♥♥

idag är de 9 dagar kvar tills de är 9 år sen jag och Paola träffades första gången :D  hihii

blev aldrig nå gym idag :( men IMORRN ÄR DE 1 SEP!!  och då blir de balett och try outen för cheerleadningen:D
så for nog ganska mkt träning på kort tid ;)  enda nackdelen är att jag måste stressa från baletten till try outen :s

men ska nog gå bra :D

ska ta bort sminket och sova nu :D  natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0