5/8-09 ons bsb♥

Wiiiieeee  imorrn ska jag träna med Linn :D  i går var jag på gymmet  och körde styrke efter jobbet =)  var riktigt skönt =)  sen hängde jag med pg.

Men en rolig grej innan ja gick på lunch (vid 2)  så var jag jättehungrig, lite seg, sen efter lunchen (åt rostbiff, sallad, potatis sallad, och som efterrätt fruksallad)   var sen lite onyttig å drack en kopp choklad (frös så mkt) iaf då kom jag ut till kassan så sa jag till Linnea alltså jag blev bara tröttare av maten, sen kom vi på att om man skulle  ha ett jobb där man fick röra mer på sig (vi står bara vid kassorn)  så skulle man piggna till :p kom på att de  e nog därför man gärna ta godis efter maten.
Kände efter ja käkat att jag skulle vilja träna, var sååå sugen på de!! 

 Idag, torsdag och fredag jobbar jag 11-18 (sååå skönt)!!  på fredag ska jag springa med stina =)

lördag 10-17 sön 11-17, lördag fest :D som en häst ;) hehe e



Ååååååååååååååååååååååååååå   inse hur lycklig jag blev när jag fick mess från Paola!!!!!  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
hon skrev :
 21.03 Bsb kommer i dec.

21.04 Biljetterna släpps 7aug o de spelar 4 dec

21.05 425kr/biljett för läktare el stå

21.05
Vad lite...de ska bara använda halva hovet!!

Jag blev helt ***** glad!!! :D:D   tänkte först se dom i köpenhamn, men vill heller stötta dom här ;) så dom kommer hit fler gånger :D 

ska käka frulle nu :p sen tvätta facet och göra fruktsallad och cykla till jobbet =)

puss hejgampastej;)



Bilder från min lediga dag och den dagen spenderade jag med pg! :D



Mysigt!

hahhahah  pg å jag börja flumma oss ;) hahhaa 

Nördiga jag ;) hahha

bye bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0