ÄNTLIGEN!!

Nu är jag ledig i 3 dagar på torsdag ska  jag göra omprov i engb =) i hopp på att få ett G =) 
hmm minns inte om jag skrev att jag fått mitt höst schema, har tänkt wiiee snart sep och då blir de min första lediga helg sen i början av juli :D kyss mig!! 
kommer bara att jobba helger, dels bra, men ändå  inte.

Idag har jag och mikkis gått runt sjön, sen käka jag en macka for till gymey körde de vanliga :D for till jobbet ducha,å tänkte VILL ATT DAGEN SKA VARA SLUT!!!
den var lite seg men ändå gick de fort :D 

for till Mats päron käka middag *gott* å åt glass *mums* 

nu ska jag stoppa lite saker i tvätt korgen å tvätta imorrn, sen imorrn ska jag träffa maria ska bli kul å på kvällen spela vollyboll :D

ska nog sova nu e astrött :(  puss hej


Kommentarer
Postat av: Zelly

Lina, tack snälla för tipset :) Ska gå och titta på den. Ha ett par sköna lediga dagar nu :)

2009-08-10 @ 21:44:59
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Pastis

haha ja ibland kan man bli lite less, men för det mesta trivs jag jättebra=) ingen fara, tyckte inte alls du pikade ang jobbet. det e lugnt! ja, ska bli kul å ses, längtar!=) oh yes, håll till godo, snart kommer bilderna!=) kramar

2009-08-11 @ 22:39:13
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

hoppas du klarar provet!

2009-08-13 @ 18:08:38
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Pastis

jo, sånt är jobbigt:( men det är tur att det finns bra dagar oxå. hoppas vi kan synas på tisdag=)

2009-08-16 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0