Bada med kläder på

fan sååå de suger att vara innomhus å jobba en vacker dags om denna :(    
Mikkis kom till jobbet vi cyklade hem :p hon kom på den roliga iden att bada med kläderna på :D  vi for till lulsundet och hoppade i med kläderna på :D  fan såå skönt (båda hade träningskläder på sig :p helt skönt!  Måste göra om de fler gånger :D:D de var lika kul som för 4 år sen som jag och Johanna badade med kläderna på :p hehehihih

igår när jag jobba fråga en kille
är du inte less på att höra på bandet?
Jag sa och  den här " jag har åkt 6-7 mil bara för att köpa spännband för 10 kr, och vilken håll ska kortet och folk som inte fattar att chipläsaren inte funkar för de står ju att den inte är i kopplad" 
han sa "folk är så ekomoniska"
sen skratta vi hahhaa 

nää nu ska  jag möta mikkis vi ska till coop å köpa nå gott :p sen på måndag är de slut med sådant ;)

puss hej


Kommentarer
Postat av: Pastis

Lät kul att bada med kläderna på haha:D lite som saltkråkan:P tack, vi har haft det bra i paris! du ska få se bilderna sen. Tog över 200st:D Kram

2009-08-09 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0