Balett & try out och a2

Har just anmält mig till balett (hoppas som fan att jag får börja) :D    är helt sugen på att börja!!  har inte dansat de sen 2004 typ :( 
sen fick jag mail av  min cheerleader tränare om Try Out =)  hiii ska bli spännade att gå på den ;) 
längtar som  ***  :D:D

kom nyss hem från a2, var kul väldigt mkt folk, lite svårt att röra på sig då ;(

var på stan med Mikkis idag :D  var på någon maknad, sen gick vi lite på stan. köpte bara flour sölj ;)   billiagre att ta de varige kväll än att måste gå till käftis å borra :(   ska göra de snart :p hehhe

nu ska  jag duscha, sen se simpson föhoppningsvis family guy =)  :D




see yaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0