Bildbevis på veckans gång :p

Ursäkta för kass uppdaterning  =)   har jobbat, å tränat ist =)   sen har jag suttit å funderat på utbildningar :D  tror att jag kommit på vad jag vill bli, men de enda är att jag får stå för de ekonomiska själv å boende:s vilket att bli liiiite tufft =)  fast jag har ju inte kommit in så kasnke inte ska börja oror mig :s? :p

lånade en bok i går frivilligt på biblioteket;) på engelska fick ju aldrig g i eng b men ska kolla om jag får göra om de igen  ;) :D

nu ska jag fan bli godkänd :D:D

iaf boken heter Being Bindy   inte allt för liten text, och bara 197 sidor :D  lagomt för mig. Klara inte av att läsa en bok med liten text och asmkt sidor blir knäpp känns som att man aldrig  kommer till slutet å de är ju inte så kul ;)

Ska jobba idag kl 11-18  ska nog cykla de är sol ute :D  wiiieeee

haha en liten rolig sak som hände när jag jobba i förrgård, en kvinna stod nära mig så kom hon ännu närmare och drog in andan och sa "vad gott du luktar"  jag sa tack de är britney spears parfym courius:p (iaf hennes första) :D hihi

Under veckan /förra veckan har jag

varit med Mikkis vi har hyrt film väldigt trevlig fredag kväll =)   när luleå är som bäst, solen syndes såg Patric 1,5 (hahah den är ju asrolig) :D  köpte mkt godis för ovanligheten skull ;) *not* snacka om att jag inte har någon spärr så nu ska jag vara lika duktig som jag var i juli att undvika sådant ;)
har varit och fikat hos pastis satt och snacka allt från himmel till jord ;)
jobbat och jobbat och jobbat.
Klippte mig i går,träffa pastis sen, var på stan snacka om killar å tillbehör till dom ;) (heheh vi har då samma syn på saker och ting) :D hahha
for vi hem till mig visade henne ett mail, drack te å åt vattenmelon och Mikkis ringde vi gick en promenad runt sjön ;)
sen for patsis då  käka jag middag for och träna med Stina  kolla på tv  & hängde tvätt å tog upp den (måste vika den snart)



Tagge den lilla tjockisen åt nästan upp allt ;) såå sött!!

Pastis  goda muffins ? :P hahhah  även fast de inte blev som hon tänkt de så var dom asgoda :D

Jag och Mats köpte lite godis ;)  har väl börja inse nu varför jag alltid har 1000 hål i tänderna :p

Gick nästan runt hertsöträsk. Var astrött å vill käka godis :D (bilden ovan)

För liten tomat :p

Tona bort dom förra gammal slingorna men kände mig ganska.....

..hårlös efter åt, typ tunnhårig, frissan tyckt oxå att jag tappa mkt hår. Men hon sa de kan ju vara  för de behövs klippas;) hihii

gott som ***  ska baka själv någon dag när jag ids;)

Blev nöjd :D


Mikkis :D (som vanligt med godis) ;)

Summer dreams  köpte dom i torsdags och dom tog slut i måndag :phahha

Efter frissan

En glad pastis hos en gam :D


nu ska jag käka :D  puss hejj



Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

jag vet!!!

blir så jävla arg på såna uppblåsta snobbar (för det var dom) som tror att dom kan göra som dom vill. jag menar, när en butik stänger så STÄNGER dom.

dock kan jag inte be dom å gå liksom.. då kanske jag förlorar ett sälj.

även om dom inteköpte nått så hoppas jag ju att dom kommer tillbaka.

hade jag kastat ut dom hade det väl blivit ett jävla liv.

jag jobbar i en sängbutik.

2009-08-19 @ 11:18:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0