MENS!!

Jag sa till en kille på jobbet "du ska tycka synd om mig"
han sa "varför då?"
Jag sa " för jag har mens" :(    (hoppade ju på lite på medsympati, men fick ist höra)
Han sa " skyll dig själv som är tjej"
Jag sa " du är kille du har inga känlsor eller hormoner"
 sen skratta vi :å hihi


trevlig kunder idag =)  tror nog inte att de var några sura miner ;) hihi

har tagit två imbumitin, fast är heller kvinna än man ;)

snackade sex igår med en kompis, vi kom fram till att de är klart som fan att de är lätt för en kille att säga "klart sex blir skönt sen efter man haft de första gången" men de är ju lätt för en kille att säga de är ju lättare att tycka in nå än få nått intryck:p hahha

ska se på lyxfällan nu =)  pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0