Nu är sommarjobbet slut!

Jaaaaa detta var sist veckan :D skönt som  bara den! Fast nu e jag ist rastlös :(  blää ska kolla kurser på universitetet =) 
läset på en tjejs blogg vad man kunde käka om man vart söt sugen ska pröva de =)  ska rensa min kropp från allt onödigt fett å socker som jag har!
♦Vill se ut som jag gjorde när jag såg Britney.
♦Vill få upp min konidtion =)
♦Vill att de ska bli första september.
idag var de mkt roligare å trevligare kunder =) hade lite deep talk med en på jobbet =)  helt sött!!
Fick en bild av Paolas å Tobbes andra barn :D den söta tjejen hade då hår på skallen. Helt sjukt sött!! 
Längtar tills jag får träffa dom!! :D ♥♥♥

såg nyss på aftonbladet sista filmen med Frida i livet, kändes konstig/hemsk/sorset att kolla på den, veta att hon inte lever :( jag hoppas då att han som gjorde de får ett långt straff och aldrig mer kommmer ut!!

Igår var jag på fest hos Stina hade askul!!  Kul å träffa kompisar :D  ska gnälla på Ester att hon ska komma på try outen på tisdag ;)  fast hon vet inte om nåt än men snart ;)

imorrn ska jag på stan med PG :D 

ska sova nu :D  puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din kommentar gumman =)

2009-08-30 @ 23:41:21
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: MrsEmma

Ja han e så söt min lilla gris. Ja jo det gjorde han i och för sig men han ska nog inte ha cred för det för det var hans mamma som påminnde honom =)

2009-08-31 @ 00:10:47
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0