Rixfm festival + LK

Fredagen var jag ledig, var i mina pärons stuga, var rätt trött,  åkte båt till borgen :D var alltid där när jag var liten =)

helt fint!

Gick runt där lite, åt både lunch och middag i stugan. Gick en skogspromenad.

For hem vid 19 tiden (ville se Tomas Ledin och fick se han:D ) vet att han är rätt gammal, men snygg är han för sin ålder!  Han skulle kunna vara en dressmans modell ;) hihi


Jobbade helgen lördagen började inte bra! Blev kö, försökte ringa på någon, (men våran telefon är trasig) folk blev sura (vilket jag förstår). fick tag på en hon kom och hjälpte mig! :D
När jag kom hem var jag ute och sprang (hade käkat en gott och blandat påse, och 3 små chokladvbitar på jobbet) så msåte ju bli av med de ;) heheh
fast sen till middag åt vi en pizza där spack de ju direk åt int upp hela utan lämande lite så jag fick lunch imorrn till jobbet.
Lördag kvällen var jag, Mikkis å Mats på hans jobb och kollade på kevin, ca 300 m eller nå i från scen (är kass på att avgöra avståndet)...  Såg han rätt bra (han var rätt liten, men vi fick höra han) :D sen gick vi runt hela områder hem till hans päron


söndagen var jävligt seg ville bara hem, varmt å skönt var de oxå!  cyklade hem från jobbet :D asskönt fick sällskap av världens godaste pastis ;) hahah 
innan hon och jag gick ut börja jag små skoja med en på jobbet sen kom en väktare förbi, söt, sa de den där ute till han som jag skojade med där ute så sa han gå till en optiker. hah  (någon kanske blev lite sotis;) )hahhahah

sen igår kväll städade  vi, sen gick vi en promenad, till någon sjö där fiskana lekte med varndra. (snacka om att ha ett oskyldigt ord för kåt) =)  hihihahha

nu ska jag och en kompis lägga oss ute i solen å steka :p hahah  kommer lukta bränt fläsk i stan ;)

lägger upp bilder sen =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0