Sista veckan

Nu har jag bara  6 schema lagade arbetsdagar kvar sen blir de bara helger =)

wiiiiie i dag är jag ledig, ska träna vara med olga å städa :D
å tvätta :p
i fredags var jag med Oggy, blev rätt sent, vi kollade på bilder från du han å Joel var i Norge, sen kollad vi på tv å jag visade min nya kamera till han =)  
på lördagen jobbade jag städade kassa 3 så den är assnygg nu :D:D 
kvällen var de avskeds fest för Frida :D  hade asskul !!  (kommer att sakna henne) Jag  körde 3 st från jobbet =) en av dom visste exkat vart stugan låg så han lurade mig någon gång att jag skulle svänga  men då skulle vi ha åkt ut på en åker :p den lilla *** skapet ;)  när han sa "sväng" så  sakade jag bara ner å var kvar på vägen :p
 Hos Frida satt vi först ute sen gick vi in, dom körde öl spelet, körde  disney låtar (dock kunde knappt någon nån hel låt) haha, gammal godigar som "vi gräver guld till usa" går och fiskar"  osv :p sen körde vi några snappas visor  och sist men inte minst national sången, inte bara svenska utan amrikanska försökte dom sig på oxå hahhah  , de var en amrikan där oxå. hahhaha fan vad kul han måste ha haft åt oss ;) 
jag hade då jävligt roligt åt alla ;) 
Tant  sa att jag är ju full jämt så jag behöver inget :p (de sa hon på jobbet) å de tog jag som en komplimang, för då behöver jag ju aldrig lägga ut pengar på sprit å där tjänar jag asmkt på de ;)  )  är inne i en snål period nu ;)  hihi har börja räkna ören oxå  ;)
sen blev de allstars, Ida kom dit sen =) åkte hem vid två lr nå höll på att soman.
I går då på jobbet, så  pratade vi på lördagen så sa jag att jag har ju bara en njure och vill vara rädd om den, så frågade om de  någon vad som var felet på den. Så sa jag att jag inte åt nåt. så sa gubben "du börja redan då" såå frågade tant (tror jag) hur gammal var du då? jag sa sex månader. Hahha  å la till de börjas i tid ;) hahhaa


 GTG  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0